Margot Robbie odwiedziła Pepco
Marka Barbie nieprzerwanie króluje na półkach zabawek dla dziewczynek od 1959 roku. Barbie stworzona została przez Ruth Handler i była inspirowana jej córką Barbarą, która bawiąc się lalką niemowlęciem, zaczęła nadawać zabawce cech dorosłych. Kiedyś były dostępne tylko dziecięce wersje lal, nic więc dziwnego, że dorosła długonoga chuda blondynka, zdecydowanie zrewolucjonizowała rynek. Stała się też jednocześnie dyskusyjną sprawą w kwestii samooceny dorastających, przyszłych kobiet... Czas podyskutować trochę o tym problemie na podstawie filmu, w którym zagrała lubiana amerykańska aktorka Margot Robbie i nowej kolekcji Pepco!
Kobiety zaczęły ślepo dążyć do idealnego nieskazitelnego wyglądu - twarz bez zmarszczek, z jak najmniejszym noskiem i jak największymi ustami; ciało - jak najszuplejsza sylwetka, przy tym jak największe piersi i chociaż trochę mięśni. Liczne kompleksy i brak samoakceptacji stały się plagą XXI wieku. Odpowiedzią na to stał się film pt. "Barbie" z Margot Robbie, znaną m. in. z przewrotnej roli w "Wilku z Wall Street". Ta produkcja filmowa szybko stała się popularna i nagłośniła problem, przypominając, że "piękno wiele ma imion, nie tylko te na literę B". Wiedzieliście, że innymi tego typu kampaniami była produkcja Barbie o ciemnym kolorze skóry i takiej nieco większej gabarytowo? My jesteśmy za, promujmy różnorodność. Pepco też promuję lalkę, taką niczym Margot Robbie, ale również te nieco różniące się. Przedświątecznie wszyscy lecimy do Pepco!
Barbie fashionistas to przykład lalek z różnym kolorem włosów, wreszcie nie tylko na szpilkach, udając, że każda kobieta je kocha i uważa te buty za najwygodniejsze na świecie... Do tego lalka w aucie, bo kobiety wbrew stereotypom, świetnie jeżdżą samochodem ;) A także, bijące ostatnio rekordy popularności, Monster High, no bo straszne, też może być piękne - jak widać Pepco ma rozmach i odpowiada na potrzeby każdej dziewczynki, no bo każda z nas potrzebuje, co innego i to jest piękne! :)
Dziewczynka, która ubiera Barbie w różne stroje i rozczesuje jej gładkie włosy z nylonu, bawi się tym, co nieuchronnie staje się jej archetypem kobiety.
Nicoletta Bazano
Zostawiamy Was z kultową sceną z filmu "Barbie" z Margot Robbie o postrzeganiu piękna i wspomnimy tylko, puszczając oczko, że Pepco zdecydowanie w tym tygodniu jest piękne i kuszące - zwłaszcza dla rodziców już kompletujących prezenty świąteczne ;)